משלוחים והחזרות
סוג משלוח זמן אספקה עלות משלוח הערות
משלוח מהיר עד הבית 2-5 ימי עסקים 35 ₪ *משלוח חינם מעל 250 ₪ **זמני אספקה לישובים מרוחקים – כמפורט מטה
משלוח מהיר לנקודת איסוף 2-5 ימי עסקים 20 ₪
איסוף עצמי מבקעת אונו בהתאם למלאי ללא עלות בתיאום מראש דרך המייל  tikibrnd@gmail.com
אפשרויות משלוח  
  • אנחנו עושים כמיטב יכולתנו לספק לכם את המוצרים בזמן המהיר ביותר ועומדים לרשותכם לכל שאלה.
  • מועד אספקת הפריטים המפורט יחול מיום העסקים שלאחר ביצוע ההזמנה.
  • יום עסקים – ימי א' עד ה', לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג.
  • במקרה והמוצר אזל מהמלאי נעדכן אתכם בהקדם ונזכה את התשלום לאחר שיחה עמכם.
  • במקרה של ביטול עסקה לאחר שנשלח הפריט אל המזמין ולאחר קבלת הסחורה במחסני החברה, יינתן זיכוי כספי מלא. עלות המשלוח תנוכה מסך הזיכוי, גם במקרים בהם הלקוח קיבל משלוח חינם על חשבון החברה. הזיכוי יינתן בתנאי שהפריט יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק – ובמצב כפי שהתקבל. במידה והפריט הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא יינתן זיכוי או החזר כספי כל שהוא.
  • החברה תדאג לאספקת המוצר הנרכש באתר לכתובת כפי שהוקלדה ע"י הלקוח – במקרה שהפריטים יחזרו לחברה בגלל פרטים מוטעים, יחויב הלקוח/ה בתשלום בגין דמי המשלוח. יש להקפיד למלא פרטים מדויקים ועדכניים.
  • ישובים מרוחקים עד 3-6 ימי עסקים בנוסף לטבלה מעלה. לרשימת הישובים המרוחקים – לחצו כאן
  • החלפות והחזרות:
    • ניתן להחליף / להחזיר פריטים שנרכשו באתר בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר ובתנאי שהפריט יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק – ובמצב כפי שהתקבל.
    • ניתן להחזיר את הפריט עצמאית בתיאום מראש או דרך דואר ישראל באמצעות שליחת הודעה בדף "צור קשר/ contact us"
  • מעקב אחרי משלוחים: ישלח ב- sms
  • במקרה בו התקבל אישור מהלקוח להניח את המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל, החברה לא תהא אחראית לכל נזק ו\או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.
  • מועדי האספקה המפורטים לעיל אינם חלים על פריטים שאזלו מהמלאי.
  • במקרים בהם מוצר אשר מופיע באתר אזל מהמלאי והדבר יתגלה רק לאחר ביצוע הרכישה, ו/או במקרים בהם הלקוח רכש מוצרים במסגרת "מכירה מיוחדת" ו/או הטבות שונות המופיעות באתר, ובעת ליקוט ההזמנה התברר כי קיים חוסר במלאי במוצרים באתר, החברה תעדכן את הלקוח באמצעות הודעת דוא"ל ו/או טלפונית בדבר החוסרים במלאי והלקוח לא יחויב בגין הפריטים שחסרים .
  • החברה אינה אחראית על עיכובים של חברת השילוח ובכל מקרה לא תהא אחראית לאיחור בביצוע אספקת המשלוח בנסיבות העולות כדי כוח עליון ו/או מגפות ו/או בנסיבות אחרות שאינן בשליטתה, כגון שביתות ו/או תקלות, לרבות אך לא רק תקלות במערכת המחשב ו/או הטלפון ו/או שירות הדוא"ל.